miraaaandaaa the beaty: oui, je veux bien ;*

heeellooo :D vakna klockan fyra, kom ju hem klockan 10 imorse ;* ;* ;D;D SÅ FUCKING SKÖNT ATT SLIPPA SKOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!


aja i alla fall så spenderades natten först på grodan med ammeeelii♥ (amelia u know who you are bby ;* ) and my hot boi friend KEVIN <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 sen drog vi vidare till oasis, då var klockan ca 02.00sen vid 4.00 drog vi till fellan som hade paaaaaaaaaarty hemma hos sig, ca 20 pers ;D ;* <33 gosh i had fun. sen börja ba en FUCKING JÄVLA BITCH kaxxa mot mig så jag slapa till na då hoppa hon på mig och typ drog mig i håret :P :@ skälv klart vann jag ;D efter fem kommer jag inte ihåg nånting, hihihi ;D

ajja men nu får ni ha det så bra hotties;* och kom ihåg min birthday den 26 april! ;D




åh just ja, medlidande till michi som måste gå till plugget, hänka med på stan imorrn istället bby ? ;*

Kommentarer
Postat av: pappa

tycker du ska ta och följa med den där Michi till plugget nån dag, du har mycket att lära dig lilla flicka. Fortsätt gärna blogga dock, vill så hemskt gärna vet hur din framtid kommer se ut, checkar in dig igen om något år eller så! ;) och glöm nu inte, följ med michi till skolan, så ska du se att det kommer bli något av ditt liv också :)

2010-04-25 @ 23:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0